utorak, 25. kolovoza 2015.

Rutina njege lica!

                                Rutina njege lica!


Dobar dan drage moje.Kao što vidite vrijeme za novi post.Danas sam odlučila da vam pišem o mojoj rutini njege kože.To je vaša želja bila kada sam vas jučer na ask.fm profilu pitala o čemu želite da piše.Većina vas je rekla ovu temu.Prije svega želim reći da imam mješovitu kožu sklonu aknama,i već se nekoliko godina borim s tim.Pa počnimo!

                           Na ovoj slici možete vidjeti koje sve proizvode koristim.


Prvo što uradim jeste da operem lice s ovom pjenom.Pjena je dobra,ali sam puno više očekivala od nje.Mislim ona meni dorbo očisti lice,ali drugi gel koji ću vam sad pokazati uradi to mnogo bolje a pritom je još puno puno jeftiniji.Ne kažem da nisam s ovom pjenom zadovoljna,ali moja su očekivanja bila veća.Sad ću je ubrzo potrošiti i ne planiram ju više kupovati.Cijena:10 KM


 Ovo je sad taj gel o kojem sam vam gore pričala.Lice očisti perfektno.Jako je guste strukture i koliko sam mogla skontati lijepi se previše,tj.sluzav je,ali mi to uopće ne smeta.Kada ga stavim na lice,kružnim pokretima ga namažem i isperem s mlakom vodom.Cijena 4 KM

 Zatim kada sam oprala lice s pjenom i gelom,lice mažem ovom essencovom kremom.Mogu reći da sam zadovoljna,nije premasna,guste je strukture,lako se razmaziva i brzo se upija.Cijena: 5 KM

 Nekada umjesto essencove kreme koristim ovu baleinu koja se našla u mojim favoritima,pa u prvom postu ako ga niste več pročitali možete vidjeti detaljnu recenziju da ponovo ne pišem.


 Kada sam stavila kremu stavljam ovaj puzzle bijeli puder.Predobro mi je pomogao.Je da izgledate kao duh kad krenete spavati,ali nema veze haha.Savljam ga samo večeri pred spavanje.Jako dobro isuši akne.U subotu sam ga našla na sniženju u cm-u,inače je bio 4 KM,ali sam ga ja kupila za 2,45 KM.

 I to je moja rutina njege lica,ili bolje reći čišćenja.Slobodno mi pišite u komentare ako želite detaljniju recenziju bilo kojeg proizvoda.Nadam se da vam se post svidio i pišite mi što želite vidjeti u idućem postu.Poozdrav ♥:)!


Broj komentara: 5:

  1. Odličan post! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je super, htjela sam te pitati gdje si kupila puzzle gel za ciscenje?

    OdgovoriIzbriši
  3. Prije svega ti hvala :) A puzzle gel je također kupljen u cm-u kao i puzzle puder ♥

    OdgovoriIzbriši