ponedjeljak, 24. kolovoza 2015.

Favoriti 8.mjeseca!

                                Favoriti 8.mjeseca!




 Dobar dan drage moje!Kao što vidite tek sam otvorila tj.napravila blog i još se snalazim ovdje haha. Na ovom blogu će biti raznih tema,od mode,šminke,diys,svega,pa će sad također pred početak škole biti i back to school postova.Nadam se da ćemo se dobro slagati i družiti.Pa počnimo!Kao što vidite iz samog naslova današnja tema su favoriti osmog mjeseca.Puno sam proizvoda isprobala ovaj mjesec i naravno neki od njih su mi se i svidjeli pa se nalaze u mojim favoritima. 





                  Na slici ih možete vidjeti.


Pa da krenemo od prvog favorita,a to je ova baleina krema za lice i za tijelo.Krema ima savršen miris,lako se razmaziva,ima neki lagani miris aloe vere.Većinom sam ju koristila za lice jutri kada ga operem i savršena je.Baš hidrira kožu,ono što je meni i najvažnije.Cijena: 3,45 KM.



Zatim dolazimo do ovog predivnog losiona za tijelo,ili mlijeka za tijelo.Također je kupljen u dm-u,ima miris borovnice i kao kamilice,nisam baš dobra u opisivanju mirisa haha.Brzo se upija,miris onako ljetni,osvježavajuć,struktura nije pregusta,niti masna.Cijena:Ja mislim oko 3 KM,više nije haha.:)






Garnier dezić.Miris je baš osvježavajuć,dugo traje,msm ne traje 72h kao što ovdje piše barem meni.Ugl.dezić kao dezić.Zadovoljna sam.Inače košta oko 6KM,al sam ga ja uhvatila na sniženju za 4KM.


Zatiiiiim VICTORIA SECRET BODY SPREJ!Mislim da o ovome ne treba ništa ni govoriti.Jedna riječ je dovoljna:Savršenstvo ali doslovno!Preporučam svakome.Cijena mu je oko 20 km,ako se ne varam,ali vrijedi svake lipe!  




 Ja sam se zaljubila u ovaj eos.Tako hidrira usne,miris prepresladak što mi se jako sviđa.Cijena:12 KM,i kupljen je u Douglasu.


Baby lips,pink shock,nadam se da se tako piše hah.Predivna roza boja,miris je tako fin.Kada se stavi na usne baš izgleda natural,ništa prenapadno,i zato se može nositi i u školu.Cijena:3,95 KM.

Zatim essence coverstick,u nijansi 04 true nude.Prije sam imala max factorov korektor,ali pošto sam bila na moru puno sam pocrnila jejjj hah,pa sam morala kupiti novi i uzela sam ovaj essencov.Dobar je,ali jedina mu je mana što kratko traje,prebrzo se troši.I ispričavam se što nisam uslikala čitav,neg samo nijansu,zaboravila sam.Cijena: 4,25 KM.


I dragi moji,to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svidio.U komentare mi pišite što želite vidjeti u idućem postu i jeste li vi probali ijedan od ovih proizvoda.Do sljedećeg posta pozdrav i ljubim vas! :) 

24 komentara:

  1. Sjajan post! Definitivno na mojoj listi želja je VS sprej za tijelo *-* ii sretno sa daljnjim radom :) pogledaj moj novi post ako hoces <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, ovaj Victoria Secret sprej za tijelo mi je vrh, moram ga i sebi nabavit. ♥♥

    Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa pretplati se ♥
    http://mybeautyempire.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je savršen,nećeš se pokajati ako ga kupiš.I hvala ti,puno mi znači :) ♥

      Izbriši
  3. Odličan post :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,predivne stvarcice☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. sviđa mi se post jako i obavezno cu se pretplatiti. Drago bi mi bilo da pogledas i moj blog i post back to school te se pretplatis. Sretno dalje:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post, svidjaju mi se tvoji favoriti. Ja bas volim Garnier dezodoranse i VS sprejeve. Inace, jedna zamerka je sto su ti slike dosta male, slobodno ih uvecaj kad pises post. ☺♥

    Mozemo se pratiti? http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.Budući da sam tek početnica još to malo proučavam,ali obećavam da će svakog pita biti što bolje.Može! :)♥

      Izbriši
  7. Odličan post, sviđaju mi se favoriti. Svi hvale Baby lips electro, razmisljam da kupim neki iz kolekcije!
    Hoces da se medjusobno zapratimo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala draga! Ne hvale ga džaba,ali stvarno odličan je.Po mom mišljenju je najljepši ovaj pink shock,bas blaga roza boja,ma predivno! Može,ja sam te počela pratiti :) ♥

      Izbriši
  8. Divan post,skoro sve proizvode sam probala <3!Imam Baby Lips electro i stvarno su superr <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Obavezno se pretplacujem!Jako zanimljov post☺.Nadam se da ces i ti malo "prosetati" mojim blogom!Svaka cast!❤

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajme hvala ti! Naravno da hoću i pretplatit ću se :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Takođe, imamo isti i Baby lips! :)
    Dodaj opciju za čitaoce - followers, ako ne znaš ja ću ti sada napisati kako.

    ♥Idi u dizajn, pa u izgled bloga, nakon toga videćeš da ti piše "sidebar-right-1", klikni na ,,dodaj gadžet", nakon toga otvoriće ti se jedna kartica, na toj kartici sa leve strane imaš neke podele, uđi u ,,još gadžeta", zatim dodaj opciju ,,Čitaoci" i to je to! Nadam se da si nas razumela.

    OdgovoriIzbriši
  12. U mene nije bilo opcije čitaoci,već sljedbenici,jel to isto? :)♥ I hvala ti što si objasnila,baš si draga :)

    OdgovoriIzbriši