četvrtak, 27. kolovoza 2015.

My workout routine!

 Dobar dan drage moje!Kao što sam vam i obećala današnji post će biti my workout routine.Ove vježbe koje ću vama sada pokazati našla sam isključivo na youtubu i radim ih već dva mjeseca.Te vježbe su inače za debljanje,jer sam ja premršava a želim se zdebljati,ali na zdrav način.Naravno da dođe dana kada mi se ove vježbe ne radi,ali kažem samoj sebi da to moram,da je to moj cilj,da to radim isključivo zbog sebe a ne zbog toga što mi je neko rekao da sam mršava itd,jednostavno želim promjenu na sebi.Zato vama svima kažem ako želite raditi neke vježbe ili promijenit svoje tijelo radite to isključivo radi sebe i nemojte odustati sve dok ne vidite željene rezultate.Neka vam inspiracija kao i meni bude instagram i sve ti profili o workoutima i zdravoj prehrani.   
   

        ONCE YOU SEE RESULTS,IT BECOMES AN ADDICTION.




 Znači prva vježba koju radim jesu čučnjevi.Oni služe da se mišići nabijaju i daju na masi,baš ono što je meni potrebno.Prilikom izvođenja čučnja se aktivira cijelo tijelo.Najviše su opterećene noge,zatim donji dio leđa,trbuh i ostali dijelovi tijela.I naravno kod izvođenja čučnja je bitna pravilna tehnika.Ja ove sve vježbe radim ujutru i navečer i svaku uradim po 40 komada.
   
Druga vježba jesu iskoraci,također vježba u kojoj se nabijaju mišići.Kod izvođenja iskoraka stopala trebaju biti jedno pored drugog,a prsti prema naprijed.Gornji dio tijela je ravan,baš kao što možete vidjeti na slici.


Sljedeća vježba, ja iskreno neznam kako se zove,ali je stvarno teška,barem meni.Ruke stoje na podu,noge savijene u koljenu i samo se dižete.
 

Zatim ova vježba gdje dižete noge u zrak.Ja ih uvijek uradim 40 ali naravno da napravim pauzu kad ih napravim 20.


I zanja vježba je tako da vam jedna noga stoji ispružena u zraku,a druga savijena u koljenu i tako se dižete.Isprva vam neće moći noga stojati ovako uspravno kao na slici već nakon nekoliko vježbanja.

Nakon svih ovih vježbi idem trčati 45 minuta.Jednostavno da se malo kako bih rekla odmorim od vježbi i to mi stvarno pomogne.Pogotovo sad ljeti idem trčati oko 8 sati i još ne bude mrak,lagani povjetarac puše,a ja trčim.Predivno. 


Kada dođem kući s trčanja okupam se i narežem si voća.Iako imam želju za čokoladom,kažem sebi da neću jer je i voće također slatko a zdravo,baš suprotno od onog što je čokolada.


I naravno kada dođu oni dani  kad sam prelijena,motivacijske slike su tu,i one me nekako uvijek natraju i dadnu mi motivaciju da uradim svoj workout.Baš im hvala na tome.Ili ako mi usred workouta dođe"Ajme ja ovo više nemogu,ovo je preteško,ja ću sad završit" sebi kažem gotova si tek onda kad je tvoj workout gotov,kad si uradila onoliko setova koliko si trebala,a ne onda kad ti kažeš.




To bi bilo to za ovaj post.Nadam se da vam se svidio.Sutra naravno izlazi novi post.Pišite mi u komentare što želite vidjeti u njemu.Radite li vi neke vježbe?Za što? Pišite u komentare!Pozdrav!:) ♥










Broj komentara: 5: