srijeda, 26. kolovoza 2015.

Back to school wishlist!

Pozdrav svim dragim ljudima koji čitaju ovaj post,zahvaljujem vam se na tome,puno mi znači.Prije svega se želim ispričati što ovaj post neće bit my workout routine,već back to school wishlist.Kada sam malo gledala svoj blog vidjela sam da mi je zadnji post bio night routine pa da sad ne bih na blogu samo pisala o routinama,odlučila sam vam pisati o wishlisti,tako da će sutrašnji post biti my workout routine.

                                          Počnimo!  


  Prva stvar na mojoj wishlisti su ove tenisice.Mislim da svi već znate kako se one zovu:Predivne Adidas Superstar.Ove se tenisice meni tako sviđaju da vam ja to nemogu opisati.Jednostavne su,ali se također mogu složiti uz neku preslatku kombinaciju.Npr:Crne hlače knee cut,bijela majica s natpisom i ove tene.Savršenstvo.Jedva čekam da ih kupim.Međutim ja sam iz BiH,ali ih nigdje nisam našla,pa ako netko zna gdje se mogu kupiti,slobodno nek mi napiše u komentar,bit ću zahvalna.
                       
    Zatim ova majica koja sama od sebe podsjeća na majice iz Brandy Melvilla,a ustvari je iz Pull&Bear-a. Preslatka je,mislim da će dobro poslužiti ovih prvih mjesec dana škole,a kasnije kada zahladi stavim samo crni kardigan i to je to.

 Ova majica baš opisiva moj post-Wishlist haha:)Dobro će dođi za hladnija vremena.Jako mi se sviđa jer je jednostavna.
 Ja sam se u ovu košulju zaljubila na prvi pogled.Kada sam ju tek ugledala odmah sam rekla da će biti moja haha.Sada obožavam nositi košulju ili hlače koje podsjećaju na stil osamdesetih. Također hlače visokog struka(inspired by 80s) i neki croptop mi je onako goooal.Tako se i ova košulja našla na mojoj wishlisti.                              

Zatim je tu ovaj predivan lančić,koji se stvarno može kombinirati uz sve i svašta.Od neke dosadne kombinacije možete napraviti baš svečanu i lijepu kombinaciju i izgledat će kao da ste uložili sate dok ste smislile taj outfit.

Naravno za školu je potrebno nešto i u čemu ćete nositi knjige,zar ne?Ovaj ruksak mi je jednostavan a lijep.Moći ću uz njega bilo kakav outfit izabrati da se ne moram misliti hoću li biti prešarena kako se kaže haha.

I još sam odabrala ovaj plavobijeli džemperčić jer sam inače fan prugica haha.Evo na slici možete vidjeti kako se može lako skombinirati.Iako bi ja umjesto bijelih hlača(jer ne volim nositi bijele hlače zimi) stavila crne hlače i to bi bilo top.
Ove sve stvari možete naći u radnji Pull&Bear jer u njoj ja inače kupujem pa su sve stvari otamo,osim tenisica koje možete naći(iako ih ja nikako ne mogu naći haha) u nekim sportskim radnja.






To bi bilo to za ovaj post.Nadam se da vam se svidio.Ispričavam se još jednom što nisam napisala workout routine ali će biti sutra so stay tuned.Komentirajte koja vam se  stvar najviše svidjela i vidimo se u idućem postu.Pozdrav! :) ♥








Broj komentara: 6:

  1. Sjajan post! Sve mi se sviđa ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja isto sam u potrazi za crnim high waisted pantolama,a ruksak je tako simple a predobar !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam crne high waisted hlače uzela u Pull&Bear-u u 7 mjesecu za samo 20 KM,a bile su 40 KM,jer su imali stvarno veliko sniženje.A sada su ti vjerovatno po regularnoj cijeni od 40 KM. :) ♥ Da,ja baš volim te casual stvari :)

      Izbriši
  3. Ja sam svoje adidas superstar kupila u Shoosteru ali ne znam ima li ta trgovina u BiH posto sam ja iz Hr.Imam crnu kratku majicu iz Pull&Beara i jako sam zadovoljna.Super post,nadam se da ces ispuniti wishlist❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa nema koliko ja znam:/ Koliko si ih platila? I hvala ti puno :) ♥

      Izbriši