utorak, 25. kolovoza 2015.

MY NIGHT ROUTINE/SUMMER EDITION!

Dobra večer svima koji čitate ovaj post!Nadam se da ste lijepo proveli današnji dan.Kao što iz samog naslova možete vidjeti odlučila sam vam pisati o noćnoj rutini.Ovo što sam danas radila ne mora značiti da radim svaku večer samo da se zna.Ono što radim svaku večer jeste moja rutina njege lica i workout.  
                         Možemo početi!

 Večeras mi je prijateljica poslala poruku i pitala me da idemo na palačinke.Budući da sam bila pregladna logično da sam pristala haha.Kada smo došle u slastičarnu naručile smo sok i palačinke.Uzela sam palačinke snickers,a prijateljica je kit-kat mmm.Dok smo ja i ona pričale ubrzo su nam i stigle naše palačinke. Vidite samo tu ljepotu mmmm!

 Također ću vam pokazati i svoj outfit koji sam nosila i što sam koristila od šminke.

 Košulja-H&M:Dobila sam ju pa ne znam cijenu.
 Majica-H&M:12 KM.(Ova sva odjeća je kupljena u Njemačkoj kada sam bila,pa ne želim pisati u eurima,već pišem u KM)
 Šorc-Pull&Bear:40 KM
 Slip-on tenisice-New Yorker: 16 KM


 Od šminke sam samo stavila coverstick tj.korektor u nijansi je 04 true nude,i olovku za obrve,koja je u nijansi 02 brown.
                                             


Kada sam došla kući oprala sam kosu s ovim schauma šamponom.Miris je predivan.Inače ne koristim samo jedan šampon,kad god se jedan potroši ja uvijek uzimam neki sasvim različit jer imam stvarno dobru kosu pa joj ništa ne smeta haha.  

Također sam se otuširala s ovim baleinim duschgelom.Miris savršenstvo.Roze je boje,baš onako ljetni!

Kada sam kosu prosušila,poprskala sam ovaj sprej za ravnanje kose.Kosa mi nije skroz kovrčava,ali se uvijek pred dnu ukovrlja i to me jako živcira pa sam kupila ovaj sprej i stvarno pomaže,miris je isto tako lijep.

 
Stavila sam i mlijeko za tijelo.Brzo se upije u kožu,miris fin.
           

   Na kraju sam još samo oprala zube.

I naravno da sam još uradila svoju rutinu njege lice o kojoj sam vam danas pisala,pa da ponovo ne pišem.Poslije svega to uradila sam svoj workout.Te vježbe sam počela raditi odkad sam instalirala tu aplikaciju na mobitel na kojoj se nalaze te vježbe i žena koja pokaziva kako se pravilno rade te vježbe.Da post sad nebi bio predug,pišite mi u komentare ako želite da vam opišem svoj workout!




To bi bilo to za ovaj post!Nadam se da vam se svidio.Komentirajte što želite vidjeti u idećem postu koji izlazi sutra.Također ako želite možete se i pretplatit,bilo bi mi prepredrago.Hvala vam još jednom na čitanju! See you tomorrow! :) ♥




Broj komentara: 13:

  1. Predobar je post.I da,opisi workout😊💕

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvi put sam tu. Svida mi se blog, djelujes mi kao neka odraslija. Zrelija osoba :)
    Palacinkee a a. A apredivno !
    I cek, to cudo za ravnanje kosr stvarno ravna kosu ? Bar malo ? Haha :)
    P.s. uclanit cu se u tvoj blog :)

    Pogledaj i ti moj ako zelis :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti :) Nisam baš pre odrasla,ali dobro imam 15 god haha.Naravno da hoću :) ♥

      Izbriši
  3. Draga, molim te stavi gadget za citatelje. Ne mogu te pratiti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ti iskreno ne znam šta je to i gdje se to namješta,ako bi mi mogla objasnit bila bi ti prezahvalna :)

      Izbriši
  4. Odličan post! Outfit top!

    Ako želiš baci oko i na moj blog i učani se. LY!☺
    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala tii :) Pretplatit cu se,ako ti želis možes isto :) ↨

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,stvarno mi se svidio☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je super, košulja mi se jako dopada <3.
    Želimo vidjeti tvoju workout rutinu, može to biti sljedeći post? :)

    Možeš li se,molim te,pretplatiti na moj blog i pogledati zadnji post : http://staliaisbae.blogspot.com/2015/08/10th-episode-summer-finale-got-me-like.html ? Mnogo mi znači <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti draga! :) Naravno da može.Pogledat ću tvoj post i pretplatit se.Pretplati se i ti na moj blog,također mi mnogo znači :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ti je post, ove palačinke izgledaju veoma ukusno, i da imamo istu četkicu za zube, hehe ♥

    http://dnkbff.blogspot.com/ Učlani se, molim te, jako nam znači!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti puno,a četkica naj haha,naravno da hoću :) ♥

    OdgovoriIzbriši